آرشيو
نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
مخاطب، تغییرکرده است/ همه مخاطبان ما در مسجد و هیأت نیستند
۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
نه شیوة سنتی لزوماً مقدس است نه سبک‌های جدید لزوماً منفی
۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸
مخاطب از رسانه‌ رسمی کوچ کرده است/ نیازسنجی، پیش زمینه نیازسازی در مخاطب است
۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
تبلیغ مستقیم و آمرانه تاثیری بر مخاطب ندارد/ هیئت یک عنصر ارتباطات سنتی است
۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
مخاطب را دسته بندی نکنیم/ نهادی سازیِ امر دینی خنجری است که دسته خود را می‌برد
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶
دکتر حسن بشیر در گفتگو با دعبل: تنوع مخاطب مورد توجه قرار گیرد
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳
مخاطب ثابت است و پیام بی‌شمار
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
امروز شاید تبلیغ نکردن دین بیش از تبلیغ آن موثر باشد/ مساجد جناحی و خلوت شدند
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰
مخاطب مذهبی متکثر است/ برخلاف هیئت‌ها، مساجد خلوت شده
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۳
افول مخاطب دینی و فقدان مخاطب‌شناسی/ باید در محتوای دینی سنّتی تجدید نظر کرد
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸
مخاطب مذهبی در کشاکش گذار از «سنت» به « مدرنیته»
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
نرمال‌سازی مخاطب، نه بحران مخاطب
۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶
باید در اصل تبلیغ و ماهیت آن تجدید نظر کرد/ ذائقۀ مخاطب مذهبی پس از انقلاب، تنوع بیشتری یافته است
۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹
تفاوت منبر و رسانه مدرن فقط در تعداد مخاطب نیست/ لزوم درک مخاطب عام در تلویزیون
۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۷
مداحان سلیقه مخاطب را بالا ببرند
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۰
نمایش های دینی باید هم‌تراز با سطح درک عمومی مخاطبان تولید شوند
۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
مخاطب‌شناسی در ارائه مطالب عاشورایی اولین رکن ترویج نهضت حسینی است
۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
تعزیه باید متناسب با سلیقه مخاطب اجرا شود
۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰
تصویرکردن چهره بزرگان دین به ارتباط حسی بیشتر با مخاطب می‌انجامد
۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹
 
در حوزه«شعر رضوی»، طرحی نو در اندازیم
شعر رضوی، شجره طيبه اي است كه ريشه در حقايق و معارف ناب اسلامي و قرآني دارد و از چشمه فياض «حقیقت»...