آرشيو
نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
در رسانه‌های دینی با بی‌سوادی مفرط مواجهیم/ رسانه در تبلیغ دین شکست خورده‌
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳
برخی تبلیغ‌ها ضد تبلیغ است/ می‌خواهیم هیئت را به زور پُر کنیم
۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
حمایت مداحان از جریانات سیاسی باعث ریزش مخاطب شده
۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵
مخاطب، تغییرکرده است/ همه مخاطبان ما در مسجد و هیأت نیستند
۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
نه شیوة سنتی لزوماً مقدس است نه سبک‌های جدید لزوماً منفی
۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸
مخاطب از رسانه‌ رسمی کوچ کرده است/ نیازسنجی، پیش زمینه نیازسازی در مخاطب است
۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
تبلیغ مستقیم و آمرانه تاثیری بر مخاطب ندارد/ هیئت یک عنصر ارتباطات سنتی است
۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
مخاطب را دسته بندی نکنیم/ نهادی سازیِ امر دینی خنجری است که دسته خود را می‌برد
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶
دکتر حسن بشیر در گفتگو با دعبل: تنوع مخاطب مورد توجه قرار گیرد
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳
مخاطب ثابت است و پیام بی‌شمار
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
امروز شاید تبلیغ نکردن دین بیش از تبلیغ آن موثر باشد/ مساجد جناحی و خلوت شدند
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰
مخاطب مذهبی متکثر است/ برخلاف هیئت‌ها، مساجد خلوت شده
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۳
افول مخاطب دینی و فقدان مخاطب‌شناسی/ باید در محتوای دینی سنّتی تجدید نظر کرد
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸
مخاطب مذهبی در کشاکش گذار از «سنت» به « مدرنیته»
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
نرمال‌سازی مخاطب، نه بحران مخاطب
۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶
باید در اصل تبلیغ و ماهیت آن تجدید نظر کرد/ ذائقۀ مخاطب مذهبی پس از انقلاب، تنوع بیشتری یافته است
۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹
تفاوت منبر و رسانه مدرن فقط در تعداد مخاطب نیست/ لزوم درک مخاطب عام در تلویزیون
۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۷
مداحان سلیقه مخاطب را بالا ببرند
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۰
نمایش های دینی باید هم‌تراز با سطح درک عمومی مخاطبان تولید شوند
۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
مخاطب‌شناسی در ارائه مطالب عاشورایی اولین رکن ترویج نهضت حسینی است
۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
۱۲
 
غیاب سوژه پیاده‌روی اربعین در منابع علمی جهانی
متن زیر یادداشتی از جبار رحمانی، انسان شناس، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی و عضو هیئت ...